Zapnijcie pasy! To już oficjalne – Yanosik wypuścił na rynek nowe urządzenie

31 lipca wystartował Yanosik TOUR 2023, czyli letnie wydarzenie marki Yanosik oraz Autoplac.pl, w ramach którego fani mogli spotkać się z teamem tworzącym oba brandy oraz wziąć udział w konkursie i dowiedzieć się, że już wkrótce na rynku pojawi się nowy produkt. I to nie lada informacja – od czasu wypuszczenia Yanosik GTm ponad rok temu, Yanosik nie zdradzał się z żadnymi planami dotyczącymi nowych urządzeń.

Yanosik pierwszy raz ruszył w trasę po Polsce

Marka zaskoczyła kierowców w te wakacje i postanowiła zorganizować trasę po Polsce – Yanosik TOUR 2023, w ramach której zaprosiła wszystkich użytkowników do odwiedzenia letniej strefy, wzięcia udziału w specjalnym konkursie i poznania szczegółów wyjątkowej niespodzianki.

W ramach Yanosik TOUR można było spotkać się z zespołem twórców aplikacji, osobami odpowiedzialnymi za urządzenia Yanosik oraz z teamem Autoplac.pl, w wybranych eventach uczestniczyli także pomysłodawcy obu marek.

To była wyjątkowa okazja dla wszystkich fanów Yanosika, którzy z nieukrywaną chęcią pojawili się w letniej strefie marki. A co było niespodzianką?

To już oficjalne – będzie nowe urządzenie Yanosika

Skrywaną tajemnicą, której częściowe ujawnienie planował Yanosik w ramach swojej trasy, okazało się nowe urządzenie, które lepiej mogli poznać uczestnicy eventu.

Według planów, Yanosik RS do sklepów w całej Polsce trafi już wkrótce, co oznacza że będziecie mogli je kupić stacjonarnie już na koniec sierpnia lub początek września. Niecierpliwi mogą już teraz udać się do sieci sklepów partnera Yanosik: Media Expert, aby obejrzeć Yanosik RS na żywo lub kupić je jako jedni z pierwszych.

  • Nasze grono urządzeń Yanosik powiększa się o nowym model: Yanosik RS. Na ten moment mogę zdradzić, że urządzenie będzie się mocno wyróżniać na tle naszych bestsellerowych produktów, a  jego potencjał w 100% wykorzystają nie tylko kierowcy samochodów, ale również motocykliści. Zdecydowanie warto zainwestować w jego zakup  – komentuje Małgorzata Dąbrowska, Yanosik

Wygląda na to, że nowe urządzenie Yanosika wprowadzi nie lada zamęt na rynku gadżetów motoryzacyjnych. Udało nam się uzyskać informacje od marki, że w Yanosik RS znajdziemy szereg nowoczesnych funkcji, które znacznie usprawnią podróżowanie samochodem oraz motocyklem.

Nowy Yanosik już wkrótce na rynku – będzie przełom?

Nowe urządzenie Yanosika przypadnie do gustu fanom minimalistycznego i nowoczesnego designu. Jest niewielkie, ale kryje spore możliwości. Przede wszystkim, udało nam się ustalić, że urządzenie będzie można obsługiwać hybrydowo, czyli manualnie za pomocą przycisków i dotykowo na ekranie.

Twórcy poinformowali, że interfejs został zaprojektowany na nowo, a wyświetlacz jest utrzymany w wielobarwnej kolorystyce.

Ogromnym atutem nowego urządzenia Yanosika będzie moduł Bluetooth, który umożliwia parowanie z urządzeniami, takimi jak: zestaw głośnomówiący, głośniki samochodowe i (ku radości wszystkich motocyklistów) z interkomem w kasku motocyklowym. Oznacza to, że komunikaty głosowe z trasy wreszcie będą dostosowane głośnością do indywidualnych potrzeb różnych kierowców – motocyklista usłyszy je wyraźnie w swoim kasku, a kierowca samochodu w głośnikach w swoim aucie lub w zestawie głośnomówiącym.

NOWOŚĆ – prawdziwa rewolucja w urządzeniach Yanosika!

Twórcy urządzeń Yanosika po raz pierwszy zdecydowali się na bardzo odważny krok i postawili na większą personalizację i intuicyjność. Nowością, którą proponują użytkownikom jest montaż urządzenia w pionie. Wszystko za sprawą możliwości obracania interfejsu w konfiguracji w trybie pion/poziom.

W zależności od tego, w jaki sposób zostanie zamontowane urządzenie, będzie można z niego korzystać w klasycznym ułożeniu w poziomie lub w zupełnie nowej pozycji pionowej.

Według pierwszych testerów tryb pionowy świetnie sprawdza się w trasie i powoduje, że urządzenie zajmuje znacznie mniej miejsca w samochodzie – można je zamontować m.in. na słupku po lewej stronie kierownicy.

To nie wszystkie karty, które zostały odkryte w nowym urządzeniu Yanosika. Twórcy informują, że wprowadzili wiele nowości, które jeszcze bardziej ułatwią kierowcom podróżowanie po polskich drogach, ale na ten moment nie zdradzają wszystkich szczegółów.

Jakie jeszcze nowości znajdziemy w nowym urządzeniu Yanosika?

Po informacje o nowym produkcie Yanosika zapraszamy na oficjalną stronę: https://www.sklep.yanosik.pl/yanosik-rs

O rynku motoryzacji

Pomimo stabilnej pozycji i dobrych perspektyw, w najbliższych latach polską branżę motoryzacyjną czekają liczne wyzwania. Główne z nich wiążą się z programem UE dotyczącym przejścia z pojazdów napędzanych silnikami spalinowymi na zeroemisyjne do 2035 roku. Planowana transformacja będzie wymagała ogromnych inwestycji w infrastrukturę, rozwój technologii i szkolenia pracowników. Aby sprostać tym oczekiwaniom niezbędna będzie restrukturyzacja linii produkcyjnych w polskich zakładach wytwórczych, które koncentrują się obecnie głównie na małych samochodach osobowych z tradycyjnymi silnikami. 

Tylko w pierwszych dziewięciu miesiącach 2020 r. produkcja pojazdów silnikowych na europejskich rynkach wschodzących spadła o 23 proc. W 2021 r. Europa była najsłabszym rynkiem świata w sektorze automotive. W drugim półroczu ubiegłego roku spadła ilość rejestracji nowych pojazdów. Początek roku 2022 pokazał, że liczba ta była niższa niż w analogicznych miesiącach w trzech ostatnich latach. Ma to związek m.in. z zakłóceniami łańcuchów dostaw i problemami z dostępnością materiałów potrzebnych do produkcji aut.

Polska będzie musiała zmierzyć się z perspektywą utraty przewagi konkurencyjnej w kilku segmentach branży motoryzacyjnej, co ma związek z rosnącymi kosztami pracy w kraju.

Rozwój rynku motoryzacyjnego w Polsce i Europie w najbliższych latach upływał będzie pod znakiem unijnej propozycji “Fit for 55”. Celem tej propozycji jest zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych o 55% do 2030 roku. Dzięki czemu UE zakłada osiągnięcie ostatecznie neutralność pod względem emisji dwutlenku węgla do 2050 roku. Aby osiągnąć ten poziom, konieczne byłoby wyeliminowanie tradycyjnych napędów i zastąpienie ich zeroemisyjnymi już do 2030 roku. Oznacza to również, że pojazdy niespełniające tych wymogów musiałyby zniknąć z rynku europejskiego po 2035 roku.

Dodatkowo, wskazuje się potrzebę większej cyfryzacji polskiego rynku motoryzacyjnego. Dotychczas kanały kontaktu z klientem i sprzedaży opierały się na punktach stacjonarnych. Pandemia wymusiła zmianę tego modelu i pokazała potencjał wirtualnej sprzedaży samochodów, zarówno dystrybutorom, jak i klientom. Ci drudzy zachęceni są do zakupu pojazdu online między innymi dzięki gwarancji satysfakcji, konkurencyjnym cenom, zaufaniu do marki oraz możliwości ulepszeń po zakupie.

Przedstawiciele firm motoryzacyjnych obecnych na polskim rynku przejawiają pesymizm oceniając zarówno obecną, jak i przyszłą sytuację branży.

Wskaźnik nastrojów menedżerów branży motoryzacyjnej wynosi 46 punktów i jest niższy aż o 23 punkty w porównaniu z wynikami badania przeprowadzonego w połowie 2021 roku. Z najnowszej edycji badania PZPM i KPMG pt. „Barometr nastrojów menedżerów firm motoryzacyjnych” wynika, że większość przedstawicieli branży nie spodziewa się zahamowania rozwoju elektromobilności – prognozując że do 2030 roku więcej niż co trzeci samochód osobowy będzie ładowany z gniazdka.

Światowy kryzys na rynku półprzewodników spowodował spadek sprzedaży w 8 na 10 firmach motoryzacyjnych działających na polskim rynku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *