Mio MiVue C590 – doskonała jakość nagrań w super cenie

Mio, największy w Europie producent kamer samochodowych, wprowadza na rynek swój najnowszy produkt: wideorejestrator MiVue C590. Jak wszystkie dotychczasowe modele Mio, ten również zaprojektowano z myślą o najlepszej jakości nagrań. MiVue C590 oferuje ponadto unikalne funkcje, które sprawią, że podróżowanie stanie się jeszcze bezpieczniejsze i bardziej komfortowe. Ponadto Mio MiVue C590, tak jak wszystkie inne produkty Mio, objęta jest aż 3-letnią gwarancją producenta.

Widoczne jak w wideorejestratorze

Kamera samochodowa Mio MiVue C590 może poszczycić się zastosowaniem sensora Sony premium STARVIS. Dzięki temu użytkownicy mogą cieszyć się jasnymi i wyraźnymi nagraniami, niezależnie od warunków oświetleniowych. Kontrast, szczegółowość i bogata kolorystyka są zapewnione nawet w bardzo słabym świetle, co umożliwia rejestrację szczegółowych nagrań w każdej sytuacji.

MiVue C590 wykorzystuje też zaawansowaną technologię Mio Night Vision Pro, która zapewnia idealną jasność i płynność nagrania. Dzięki profesjonalnej technologii automatycznego dostrojenia obrazu i wysokiej jakości szklanym soczewkom, każdy film będzie odpowiednio doświetlony, zachowując wysoką jakość nawet w trudnych warunkach oświetleniowych.

Dzięki takim rozwiązaniom MiVue C590 rejestruje znacznie więcej, niż konkurencyjne kamery w podobnej cenie.

Jedź bezpiecznie i unikaj mandatów

Mio MiVue C590 posiada użyteczną funkcję ostrzeżenia przed odcinkowymi pomiarami prędkości. Umożliwia to kierowcom świadomość dystansu do zbliżających się fotoradarów, informując o ograniczeniach prędkości oraz średniej prędkości na danym odcinku drogi. Obecność tej funkcji gwarantuje, że już nigdy nie zapłacimy mandatu za przekroczenie prędkości!

Superkondensator sercem kamery

Oprócz swoich zaawansowanych funkcji nagrywania i monitorowania, Mio MiVue posiada superkondensator, co stanowi kluczową cechę dla użytkowników podróżujących w trudnych warunkach. Superkondensator charakteryzuje się większą trwałością, odpornością na wysokie i niskie temperatury oraz dłuższym cyklem życia niż tradycyjne baterie litowo-jonowe. Dzięki temu MiVue C590 może działać niezawodnie, niezależnie od temperatury otoczenia.

Superkondensator w MiVue C590 pozwala na szybkie ładowanie i wydłuża czas pracy kamery, zapewniając ciągłe nagrywanie i monitorowanie, nawet podczas długotrwałego postoju pojazdu.

Bezpieczne parkowanie

Innowacyjny tryb postojowy pozwala kamerze MiVue C590 automatycznie rejestrować obraz w momencie wykrycia ruchu z przodu pojazdu. Dzięki temu, nawet gdy użytkownik jest poza samochodem, wideojestrator gromadzi dowody, co może być niezwykle pomocne w przypadku różnych incydentów, stłuczek lub aktów wandalizmu.

Kamera Mio MiVue C590 kosztuje 349 zł.

O rynku motoryzacji

Od momentu rosyjskiej inwazji na Ukrainę znacząco wzrosły ceny metali używanych do produkcji samochodów – od aluminium w nadwoziu, palladu w katalizatorach, po nikiel w akumulatorach. Wojna zahamowała również dostawy niezwykle istotnych wiązek przewodów, które są produktem niezbędnym do budowy samochodów.

Ukraina jest ich głównym zaopatrzeniowcem, co już teraz doprowadziło do zawieszenia produkcji w kilku europejskich zakładach. Według danych AlixPartners i Comtrade, z Ukrainy pochodzi prawie 7 proc. wszystkich wiązek importowanych do Unii Europejskiej.

Co więcej, Ukraina odgrywa kluczową rolę w produkcji gazów niezbędnych do wytwarzania półprzewodników, takich jak krypton, argon, ksenon oraz przede wszystkim neon – z tego państwa pochodzi aż 70% ogólnoświatowej produkcji neonu. Warto dodać, że po aneksji Krymu w 2014 r. ceny neonu wzrosły aż 7-krotnie.

Nad Wisłą znajdują się liczne zakłady produkcyjne takich marek jak Inter Cars, Toyota Motor Poland czy Mercedes-Benz. Volkswagen Poznań wyprodukował od stycznia 2022 roku już 40 881 samochodów. W 2016 roku Mercedes-Benz zdecydował się wybrać Jawor w województwie dolnośląskim na lokalizację zakładu produkcyjnego o wartości 500 milionów euro. Na Dolnym Śląsku, w Kobierzycach, znajduje się największa w Europie fabryka baterii litowo-jonowych, które są niezbędne do produkcji pojazdów elektrycznych. Rozwijane są tam samoobsługowe linie produkcyjne wykorzystujące sztuczną inteligencję. Ponadto, szwedzki producent baterii do e-pojazdów, Northvolt, poinformował w lutym 2021 o budowie fabryki w Gdańsku. Koniec pierwszego etapu inwestycji o łącznej wartości 200 milionów dolarów zaplanowano na przełom 2022 i 2023 roku. 

Inwestorzy z branży motoryzacyjnej w Polsce mogą korzystać z preferencyjnych przepisów podatkowych i dotacji, które są różnymi formami pomocy publicznej. Wśród środków wspierających znajdują się zwolnienia z podatku dochodowego dla inwestycji oraz podatku od nieruchomości w Specjalnych Strefach Ekonomicznych, a także pomoc oferowana w ramach programów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, które mają wspierać prace badawczo-rozwojowe. 

Nad Wisłą znajdują się liczne zakłady produkcyjne takich marek jak Inter Cars, Toyota Motor Poland czy Mercedes-Benz. Volkswagen Poznań wyprodukował od stycznia 2022 roku już 40 881 samochodów. W 2016 roku Mercedes-Benz zdecydował się wybrać Jawor w województwie dolnośląskim na lokalizację zakładu produkcyjnego o wartości 500 milionów euro. Na Dolnym Śląsku, w Kobierzycach, znajduje się największa w Europie fabryka baterii litowo-jonowych, które są niezbędne do produkcji pojazdów elektrycznych. Rozwijane są tam samoobsługowe linie produkcyjne wykorzystujące sztuczną inteligencję. Ponadto, szwedzki producent baterii do e-pojazdów, Northvolt, poinformował w lutym 2021 o budowie fabryki w Gdańsku. Koniec pierwszego etapu inwestycji o łącznej wartości 200 milionów dolarów zaplanowano na przełom 2022 i 2023 roku. 

Inwestorzy z branży motoryzacyjnej w Polsce mogą korzystać z preferencyjnych przepisów podatkowych i dotacji, które są różnymi formami pomocy publicznej. Wśród środków wspierających znajdują się zwolnienia z podatku dochodowego dla inwestycji oraz podatku od nieruchomości w Specjalnych Strefach Ekonomicznych, a także pomoc oferowana w ramach programów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, które mają wspierać prace badawczo-rozwojowe. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *