Mio MiVue C590 – doskonała jakość nagrań w super cenie

Mio, największy w Europie producent kamer samochodowych, wprowadza na rynek swój najnowszy produkt: wideorejestrator MiVue C590. Jak wszystkie dotychczasowe modele Mio, ten również zaprojektowano z myślą o najlepszej jakości nagrań. MiVue C590 oferuje ponadto unikalne funkcje, które sprawią, że podróżowanie stanie się jeszcze bezpieczniejsze i bardziej komfortowe. Ponadto Mio MiVue C590, tak jak wszystkie inne produkty Mio, objęta jest aż 3-letnią gwarancją producenta.

Widoczne jak w wideorejestratorze

Kamera samochodowa Mio MiVue C590 może poszczycić się zastosowaniem sensora Sony premium STARVIS. Dzięki temu użytkownicy mogą cieszyć się jasnymi i wyraźnymi nagraniami, niezależnie od warunków oświetleniowych. Kontrast, szczegółowość i bogata kolorystyka są zapewnione nawet w bardzo słabym świetle, co umożliwia rejestrację szczegółowych nagrań w każdej sytuacji.

MiVue C590 wykorzystuje też zaawansowaną technologię Mio Night Vision Pro, która zapewnia idealną jasność i płynność nagrania. Dzięki profesjonalnej technologii automatycznego dostrojenia obrazu i wysokiej jakości szklanym soczewkom, każdy film będzie odpowiednio doświetlony, zachowując wysoką jakość nawet w trudnych warunkach oświetleniowych.

Dzięki takim rozwiązaniom MiVue C590 rejestruje znacznie więcej, niż konkurencyjne kamery w podobnej cenie.

Jedź bezpiecznie i unikaj mandatów

Mio MiVue C590 posiada użyteczną funkcję ostrzeżenia przed odcinkowymi pomiarami prędkości. Umożliwia to kierowcom świadomość dystansu do zbliżających się fotoradarów, informując o ograniczeniach prędkości oraz średniej prędkości na danym odcinku drogi. Obecność tej funkcji gwarantuje, że już nigdy nie zapłacimy mandatu za przekroczenie prędkości!

Superkondensator sercem kamery

Oprócz swoich zaawansowanych funkcji nagrywania i monitorowania, Mio MiVue posiada superkondensator, co stanowi kluczową cechę dla użytkowników podróżujących w trudnych warunkach. Superkondensator charakteryzuje się większą trwałością, odpornością na wysokie i niskie temperatury oraz dłuższym cyklem życia niż tradycyjne baterie litowo-jonowe. Dzięki temu MiVue C590 może działać niezawodnie, niezależnie od temperatury otoczenia.

Superkondensator w MiVue C590 pozwala na szybkie ładowanie i wydłuża czas pracy kamery, zapewniając ciągłe nagrywanie i monitorowanie, nawet podczas długotrwałego postoju pojazdu.

Bezpieczne parkowanie

Innowacyjny tryb postojowy pozwala kamerze MiVue C590 automatycznie rejestrować obraz w momencie wykrycia ruchu z przodu pojazdu. Dzięki temu, nawet gdy użytkownik jest poza samochodem, wideojestrator gromadzi dowody, co może być niezwykle pomocne w przypadku różnych incydentów, stłuczek lub aktów wandalizmu.

Kamera Mio MiVue C590 kosztuje 349 zł.

O rynku motoryzacji

Według danych pochodzących z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców w 2021 roku dokonano ponad 1,7 mln rejestracji nowych pojazdów, z czego aż 1,3 mln to samochody osobowe. W tym samym roku wydano ponad 372 tys. dokumentów prawa jazdy. Na rynku polskim dominują samochody stare.

Pod koniec 2020 roku aż 40% samochodów osobowych zarejestrowanych w Polsce miało ponad 20 lat, natomiast 38,3% miało od 11 do 20 lat. Dominującym typem pojazdów jest benzyna. W 2020 roku pojazdy z silnikami benzynowymi stanowiły 45% polskiego rynku samochodów. Na drugim miejscu z 40% były diesel, na trzecim miejscu uplasowało się LPG z 14%. Natomiast pojazdy z napędem hybrydowym to jedynie 1%.

Raport za rok 2020 pt. “Branża Motoryzacyjna” przygotowany przez Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego (PZPM) podaje, że w polskich fabrykach w 2020 roku wyprodukowano 428 tys. samochodów osobowych i lekkich dostawczych. To spadek o 31,2% w porównaniu z rokiem wcześniejszym, będący wynikiem czasowego zastopowania gospodarki w związku z pandemią COVID-19.

Pomimo stabilnej pozycji i dobrych perspektyw, w najbliższych latach polską branżę motoryzacyjną czekają liczne wyzwania. Główne z nich wiążą się z programem UE dotyczącym przejścia z pojazdów napędzanych silnikami spalinowymi na zeroemisyjne do 2035 roku. Planowana transformacja będzie wymagała ogromnych inwestycji w infrastrukturę, rozwój technologii i szkolenia pracowników. Aby sprostać tym oczekiwaniom niezbędna będzie restrukturyzacja linii produkcyjnych w polskich zakładach wytwórczych, które koncentrują się obecnie głównie na małych samochodach osobowych z tradycyjnymi silnikami. 

Tylko w pierwszych dziewięciu miesiącach 2020 r. produkcja pojazdów silnikowych na europejskich rynkach wschodzących spadła o 23 proc. W 2021 r. Europa była najsłabszym rynkiem świata w sektorze automotive. W drugim półroczu ubiegłego roku spadła ilość rejestracji nowych pojazdów. Początek roku 2022 pokazał, że liczba ta była niższa niż w analogicznych miesiącach w trzech ostatnich latach. Ma to związek m.in. z zakłóceniami łańcuchów dostaw i problemami z dostępnością materiałów potrzebnych do produkcji aut.

Polska będzie musiała zmierzyć się z perspektywą utraty przewagi konkurencyjnej w kilku segmentach branży motoryzacyjnej, co ma związek z rosnącymi kosztami pracy w kraju.

Poza bezpośrednimi skutkami wojny, w 2022 roku rynek motoryzacyjny w Polsce może być pod wpływem wielu czynników, między innymi rosnącej inflacji, problemów podażowych czy zmian podatkowych. Ponadto branże czekają znaczne podwyżki cen samochodów i stabilizacja sprzedaży, pojawienie się nowych produktów na rynku finansowania pojazdów i spadek udziału klasycznego leasingu, a także wzrost rynku elektryków.

Wciąż utrzymują się także problemy w dostawie mikroprocesorów, dostępności magnezu, czy też zaburzeń w łańcuchu dostaw, które w ubiegłych latach przyczyniły się do utrudnień w dostępności aut.

Podwyżki cen spowodowane są przede wszystkim ograniczeniami w produkcji samochodów na całym świecie – efekt będzie jeszcze większy po zamknięciu fabryk zlokalizowanych na terenie Rosji. W Europie dodatkowym czynnikiem stymulującym wzrost cen są zaostrzające się normy emisyjne nałożone przez UE, jak również wymogi dotyczące obowiązkowego wyposażenia pojazdów w automatyczne systemy bezpieczeństwa.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *