Mio MiVue C590 – doskonała jakość nagrań w super cenie

Mio, największy w Europie producent kamer samochodowych, wprowadza na rynek swój najnowszy produkt: wideorejestrator MiVue C590. Jak wszystkie dotychczasowe modele Mio, ten również zaprojektowano z myślą o najlepszej jakości nagrań. MiVue C590 oferuje ponadto unikalne funkcje, które sprawią, że podróżowanie stanie się jeszcze bezpieczniejsze i bardziej komfortowe. Ponadto Mio MiVue C590, tak jak wszystkie inne produkty Mio, objęta jest aż 3-letnią gwarancją producenta.

Widoczne jak w wideorejestratorze

Kamera samochodowa Mio MiVue C590 może poszczycić się zastosowaniem sensora Sony premium STARVIS. Dzięki temu użytkownicy mogą cieszyć się jasnymi i wyraźnymi nagraniami, niezależnie od warunków oświetleniowych. Kontrast, szczegółowość i bogata kolorystyka są zapewnione nawet w bardzo słabym świetle, co umożliwia rejestrację szczegółowych nagrań w każdej sytuacji.

MiVue C590 wykorzystuje też zaawansowaną technologię Mio Night Vision Pro, która zapewnia idealną jasność i płynność nagrania. Dzięki profesjonalnej technologii automatycznego dostrojenia obrazu i wysokiej jakości szklanym soczewkom, każdy film będzie odpowiednio doświetlony, zachowując wysoką jakość nawet w trudnych warunkach oświetleniowych.

Dzięki takim rozwiązaniom MiVue C590 rejestruje znacznie więcej, niż konkurencyjne kamery w podobnej cenie.

Jedź bezpiecznie i unikaj mandatów

Mio MiVue C590 posiada użyteczną funkcję ostrzeżenia przed odcinkowymi pomiarami prędkości. Umożliwia to kierowcom świadomość dystansu do zbliżających się fotoradarów, informując o ograniczeniach prędkości oraz średniej prędkości na danym odcinku drogi. Obecność tej funkcji gwarantuje, że już nigdy nie zapłacimy mandatu za przekroczenie prędkości!

Superkondensator sercem kamery

Oprócz swoich zaawansowanych funkcji nagrywania i monitorowania, Mio MiVue posiada superkondensator, co stanowi kluczową cechę dla użytkowników podróżujących w trudnych warunkach. Superkondensator charakteryzuje się większą trwałością, odpornością na wysokie i niskie temperatury oraz dłuższym cyklem życia niż tradycyjne baterie litowo-jonowe. Dzięki temu MiVue C590 może działać niezawodnie, niezależnie od temperatury otoczenia.

Superkondensator w MiVue C590 pozwala na szybkie ładowanie i wydłuża czas pracy kamery, zapewniając ciągłe nagrywanie i monitorowanie, nawet podczas długotrwałego postoju pojazdu.

Bezpieczne parkowanie

Innowacyjny tryb postojowy pozwala kamerze MiVue C590 automatycznie rejestrować obraz w momencie wykrycia ruchu z przodu pojazdu. Dzięki temu, nawet gdy użytkownik jest poza samochodem, wideojestrator gromadzi dowody, co może być niezwykle pomocne w przypadku różnych incydentów, stłuczek lub aktów wandalizmu.

Kamera Mio MiVue C590 kosztuje 349 zł.

O rynku motoryzacji

Co – oprócz aspektu wysokich kwalifikacji i dostępności pracowników - czyni Polskę wyjątkową dla branży motoryzacyjnej?

  • Dostępność Transportowa – Zrealizowane (3 249 km) oraz planowane (4 400 km) w najbliższych latach inwestycje w rozwój autostrad i dróg ekspresowych przełożą się wkrótce na 5. pozycję Polski w Europie pod względem długości sieci dróg najwyższej kategorii (wyprzedzając Wielką Brytanię). Także znaczące inwestycje w rozwój terminali portowych, szczególnie kontenerowych - pozwoliło na pozyskanie przez polskie porty regularnych połączeń obsługiwanych przez największe statki z Azją i resztą Europy. De facto, polskie porty stają się bramą dla transportu morskiego dla krajów regionu.
  • Możliwości Kooperacyjne – Obecność ponad 660 firm poddostawczych z certyfikatem IATF 16949:2016, jak również cztery fabryki pojazdów samochodowych (2 x VW Pojazdy Użytkowe, FCA oraz Grupa PSA z fabryką Opla), 6 fabryk autobusów (Solaris, MAN, Scania, Volvo, Autosan, URSUS/AMZ) oraz jedna fabryka pojazdów ciężarowych MAN stanowią o szansach współuczestniczenia w tworzeniu wartości dodanej tego sektora. Specjalnością Polski jest produkcja silników samochodowych czego przykładem są fabryki Volkswagena, Toyoty (dwa zakłady), FCA, Opla oraz obecnie budowany zakład Daimlera. Nie bez znaczenia pozostaje również geograficzna bliskość  pozostałych krajów regionu Europy Centralnej o rozwiniętym sektorze motoryzacyjnym,
  • E-Mobilność – Oficjalnym priorytetem dla kraju jest rozwój elektromobilności. Specjalne programy ulg oraz dofinansowania dla producentów (program E-bus), jak również wspierające rozwój infrastruktury na rzecz e-mobilności stworzą dodatkowe szanse biznesowe. Szacowana łączna wartość programów związanych z tym zagadnieniem może wynieść w okresie najbliższych dziesięciu lat nawet 19,4 mld PLN.
  • Efektywność Finansowa – Atrakcyjny system zachęt inwestycyjnych obejmujący bezpośrednie wsparcie gotówkowe oraz zwolnienia podatkowe to jeden z elementów mających wpływ na wyniki finansowe. Niemniej ważna jest także organizacja pracy oraz pozostałe koszty operacyjne, które w Polsce pozostają na konkurencyjnym poziomie. Przykładowo, w zakresie obciążeń z tytułu ubezpieczeń społecznych procentowa wielkość narzutu na wynagrodzenia brutto płatna przez pracodawcę osiąga w Polsce drugi najniższy poziom wśród krajów regionu.
  • Działalność B+R – Dojrzały ekosystem współpracy z uczelniami oraz wysoka jakość kształcenia stwarzają solidne podwaliny pod rozwój działalności badawczo-rozwojowej. Centra B+R takich firm jak ZF TRW, Delphi, Wabco, Faurecia, Nexteer, Tenneco, Eaton, Valeo, Mahle, GKN Driveline są tego dobrym przykładem.

Pomimo stabilnej pozycji i dobrych perspektyw, w najbliższych latach polską branżę motoryzacyjną czekają liczne wyzwania. Główne z nich wiążą się z programem UE dotyczącym przejścia z pojazdów napędzanych silnikami spalinowymi na zeroemisyjne do 2035 roku. Planowana transformacja będzie wymagała ogromnych inwestycji w infrastrukturę, rozwój technologii i szkolenia pracowników. Aby sprostać tym oczekiwaniom niezbędna będzie restrukturyzacja linii produkcyjnych w polskich zakładach wytwórczych, które koncentrują się obecnie głównie na małych samochodach osobowych z tradycyjnymi silnikami. 

Tylko w pierwszych dziewięciu miesiącach 2020 r. produkcja pojazdów silnikowych na europejskich rynkach wschodzących spadła o 23 proc. W 2021 r. Europa była najsłabszym rynkiem świata w sektorze automotive. W drugim półroczu ubiegłego roku spadła ilość rejestracji nowych pojazdów. Początek roku 2022 pokazał, że liczba ta była niższa niż w analogicznych miesiącach w trzech ostatnich latach. Ma to związek m.in. z zakłóceniami łańcuchów dostaw i problemami z dostępnością materiałów potrzebnych do produkcji aut.

Polska będzie musiała zmierzyć się z perspektywą utraty przewagi konkurencyjnej w kilku segmentach branży motoryzacyjnej, co ma związek z rosnącymi kosztami pracy w kraju.

Pomimo stabilnej pozycji i dobrych perspektyw, w najbliższych latach polską branżę motoryzacyjną czekają liczne wyzwania. Główne z nich wiążą się z programem UE dotyczącym przejścia z pojazdów napędzanych silnikami spalinowymi na zeroemisyjne do 2035 roku. Planowana transformacja będzie wymagała ogromnych inwestycji w infrastrukturę, rozwój technologii i szkolenia pracowników. Aby sprostać tym oczekiwaniom niezbędna będzie restrukturyzacja linii produkcyjnych w polskich zakładach wytwórczych, które koncentrują się obecnie głównie na małych samochodach osobowych z tradycyjnymi silnikami. 

Tylko w pierwszych dziewięciu miesiącach 2020 r. produkcja pojazdów silnikowych na europejskich rynkach wschodzących spadła o 23 proc. W 2021 r. Europa była najsłabszym rynkiem świata w sektorze automotive. W drugim półroczu ubiegłego roku spadła ilość rejestracji nowych pojazdów. Początek roku 2022 pokazał, że liczba ta była niższa niż w analogicznych miesiącach w trzech ostatnich latach. Ma to związek m.in. z zakłóceniami łańcuchów dostaw i problemami z dostępnością materiałów potrzebnych do produkcji aut.

Polska będzie musiała zmierzyć się z perspektywą utraty przewagi konkurencyjnej w kilku segmentach branży motoryzacyjnej, co ma związek z rosnącymi kosztami pracy w kraju.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *