CUPRA Tavascan z fenomenalnym systemem nagłośnienia – festiwalowa jakość dźwięku w elektrycznym SUV-ie

  • Pierwszy w pełni elektryczny SUV hiszpańskiej marki, wyposażony został w fenomenalny system nagłośnienia CUPRA Audio System by Beats.
  • Zaawansowany system audio pozwala podróżnym na doświadczanie muzyki na niespotykanym wcześniej poziomie.
  • Model Tavascan posiada kilka głośników o wysokiej wydajności, subwoofer oraz cyfrowy wzmacniacz, zapewniający głęboki i klarowny dźwięk we wszystkich zakresach częstotliwości.
  • CUPRA zaprezentowała swoje innowacyjne rozwiązanie dźwiękowe podczas festiwalu Primavera Sound w Barcelonie.
  • Pierwszy w pełni elektryczny SUV hiszpańskiej marki pojawi się w Polsce już w połowie 2024 roku.

CUPRA odznacza się ekscytującymi emocjami, dynamicznym designem oraz zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi. Jednym z najnowszych wcieleń filozofii hiszpańskiego producenta jest w pełni elektryczny model SUV-a CUPRA Tavascan, który m.in. zapewnia progresywne rozwiązania, w tym wysokiej klasy system nagłośnienia.

Wysoka jakość dźwięku

CUPRA nie przestaje zaskakiwać swoich klientów i entuzjastów. Tavascan to najnowszy model w gamie elektrycznych pojazdów marki, charakteryzujący się nowoczesnym designem, doskonałymi osiągami i nietuzinkowym wnętrzem. To, co wyróżnia Tavascana, to również zastosowanie unikatowego systemu nagłośnienia.

Współpracując z renomowanymi ekspertami od dźwięku z firmy Sennheiser, inżynierowie CUPRA opracowali wysokiej jakości system. Ten high-endowy zestaw zapewnia dźwięk najwyższej jakości i daje pasażerom możliwość cieszenia się muzyką na zupełnie nowym poziomie – mówi Katarzyna Dziomdziora, PR Manager marek SEAT i CUPRA.

Pierwszy w pełni elektryczny SUV marki został wyposażony w kilka głośników o wysokiej wydajności, subwoofer oraz cyfrowy wzmacniacz, który zapewnia głęboki i klarowny dźwięk we wszystkich zakresach częstotliwości. Bez względu na to, czy kierowca słucha ulubionej muzyki, podcastów czy audiobooków, ma szansę doświadczyć bogatego dźwięku, który umili każdą podróż.

Festiwal Primavera Sound

Hiszpańska marka utożsamia się z młodym, kreatywnym duchem oraz stara się być blisko swoich klientów i społeczności, które wspiera. Dlatego CUPRA została patronem jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń muzycznych w Europie – festiwalu Primavera Sound w Barcelonie. Wyjątkowa aura tego przedsięwzięcia idealnie współgra z filozofią marki, dzięki czemu wydarzenie to było idealną okazją do zaprezentowania innowacyjnych rozwiązań i unikatowego dźwięku oferowanego przez model CUPRA Tavascan, wyposażony w systemem nagłośnienia CUPRA Audio System by Beats. Dodatkowo uczestnicy festiwalu mieli możliwość wzięcia udziału w interaktywnych prezentacjach oraz wypróbowaniu najnowszych technologii i innowacji związanych z elektrycznymi samochodami CUPRA.

Pierwszy w pełni elektryczny SUV hiszpańskiej marki będzie dostępny w dwóch wersjach z akumulatorem o mocy 210 kW oraz 250 kW. CUPRA Tavascan pojawi się w Polsce w połowie 2024 roku.

O rynku motoryzacji

Poza bezpośrednimi skutkami wojny, w 2022 roku rynek motoryzacyjny w Polsce może być pod wpływem wielu czynników, między innymi rosnącej inflacji, problemów podażowych czy zmian podatkowych. Ponadto branże czekają znaczne podwyżki cen samochodów i stabilizacja sprzedaży, pojawienie się nowych produktów na rynku finansowania pojazdów i spadek udziału klasycznego leasingu, a także wzrost rynku elektryków.

Wciąż utrzymują się także problemy w dostawie mikroprocesorów, dostępności magnezu, czy też zaburzeń w łańcuchu dostaw, które w ubiegłych latach przyczyniły się do utrudnień w dostępności aut.

Podwyżki cen spowodowane są przede wszystkim ograniczeniami w produkcji samochodów na całym świecie – efekt będzie jeszcze większy po zamknięciu fabryk zlokalizowanych na terenie Rosji. W Europie dodatkowym czynnikiem stymulującym wzrost cen są zaostrzające się normy emisyjne nałożone przez UE, jak również wymogi dotyczące obowiązkowego wyposażenia pojazdów w automatyczne systemy bezpieczeństwa.

Przedstawiciele firm motoryzacyjnych obecnych na polskim rynku przejawiają pesymizm oceniając zarówno obecną, jak i przyszłą sytuację branży.

Wskaźnik nastrojów menedżerów branży motoryzacyjnej wynosi 46 punktów i jest niższy aż o 23 punkty w porównaniu z wynikami badania przeprowadzonego w połowie 2021 roku. Z najnowszej edycji badania PZPM i KPMG pt. „Barometr nastrojów menedżerów firm motoryzacyjnych” wynika, że większość przedstawicieli branży nie spodziewa się zahamowania rozwoju elektromobilności – prognozując że do 2030 roku więcej niż co trzeci samochód osobowy będzie ładowany z gniazdka.

Światowy kryzys na rynku półprzewodników spowodował spadek sprzedaży w 8 na 10 firmach motoryzacyjnych działających na polskim rynku.

Przedstawiciele firm motoryzacyjnych obecnych na polskim rynku przejawiają pesymizm oceniając zarówno obecną, jak i przyszłą sytuację branży.

Wskaźnik nastrojów menedżerów branży motoryzacyjnej wynosi 46 punktów i jest niższy aż o 23 punkty w porównaniu z wynikami badania przeprowadzonego w połowie 2021 roku. Z najnowszej edycji badania PZPM i KPMG pt. „Barometr nastrojów menedżerów firm motoryzacyjnych” wynika, że większość przedstawicieli branży nie spodziewa się zahamowania rozwoju elektromobilności – prognozując że do 2030 roku więcej niż co trzeci samochód osobowy będzie ładowany z gniazdka.

Światowy kryzys na rynku półprzewodników spowodował spadek sprzedaży w 8 na 10 firmach motoryzacyjnych działających na polskim rynku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *