- CUPRA otworzyła kolejne showroomy marki w Polsce. Samochody hiszpańskiego producenta są już dostępne w Zielonej Górze i Toruniu.
- W naszym kraju w 2023 r. otwarto 12 CUPRA Studio, a łącznie na terenie Polski funkcjonują już 22 punkty sprzedaży marki.
- CUPRA nie zwalnia tempa i planuje w tym roku kolejne otwarcia salonów, co umocni pozycję producenta na polskim i światowym rynku motoryzacyjnym.
CUPRA sukcesywnie rozszerza swoją sieć showroomów – aktualnie w Polsce dostępnych jest aż 22 punktów sprzedaży. W samym 2023 r. na mapie naszego kraju pojawiło się 12 nowych salonów, co świadczy o dynamicznym rozwoju marki oraz potwierdza plany ekspansji producenta na rodzimym rynku. Ogłoszone niedawno wyniki sprzedażowe w Polsce również na to wskazują – liczba rejestracji samochodów marki CUPRA w naszym kraju osiągnęła rekordowy poziom 8 780 pojazdów, co stanowi niemal trzykrotny wzrost sprzedaży w porównaniu z 2022 r. Najpopularniejszym modelem okazał się Formentor, który zanotował 6 700 rejestracji (wzrost sprzedaży o 150%).
Nowe punkty sprzedaży w Polsce
CUPRA Studio to sieć showroomów hiszpańskiego producenta, gdzie klienci mają możliwość zapoznania się z ofertą modelową marki, jak również mogą zakupić akcesoria czy inne gadżety. W salonach mają do dyspozycji certyfikowanych, profesjonalnych CUPRA Masterów, którzy pomagają we właściwym wyborze samochodu i inspirują klientów swoją motoryzacyjną wiedzą i pasją.
W grudniu otwarto dwie nowe lokalizacje CUPRA Studio – w Toruniu oraz w Zielonej Górze, gdzie oferowana jest szeroka gama modelowa. Od dynamicznych hatchbacków po sportowe SUV-y, marka CUPRA umożliwia kierowcom wybór pojazdu dostosowanego do ich indywidualnych potrzeb. Gamę dostępnych pojazdów uzupełniają najpopularniejszy Formentor w wersjach silnikowych 150, 190 i 310 KM oraz w opcji 1.4 e-Hybrid 204 KM z 6-biegową automatyczną skrzynią, Ateca w opcji z silnikiem 150, 190 oraz 310 KM, również w limitowanej edycji VZ Tribe Edition oraz Leon z silnikiem o mocy 150 i 310 KM, a także w specjalnej edycji VZ Cup.
– Cieszymy się z faktu, że nasze punkty CUPRA Studio coraz liczniej wypełniają motoryzacyjną mapę Polski i sukcesywnie wzbogacają rodzimy rynek. Wszystko to przekłada się na wzrastającą popularność marki oraz dynamiczny wzrost sprzedaży naszych pojazdów w naszym kraju. W zeszłym roku zarejestrowaliśmy rekordową liczbę 8 780 egzemplarzy, czym niemal potroiliśmy wyniki z roku 2022. Nasza rosnąca obecność na polskim rynku to wynik zaufania klientów do marki CUPRA oraz oferty dopasowanej do potrzeb kierowców. Oczywiście liczymy na więcej, stawiamy na prężny rozwój i planujemy otwarcia naszych salonów w kolejnych polskich miastach – stwierdza Daria Zielaskiewicz, dyrektorka marki CUPRA w Polsce.
Najnowsze salony w Zielonej Górze i Toruniu dołączyły do pozostałych dziesięciu punktów sprzedaży hiszpańskiego producenta otwartych w 2023 r. – w Katowicach, Kielcach, Warszawie, Poznaniu, Szczecinie, Rzeszowie, Gdańsku, Gdyni, Opolu oraz we Wrocławiu.